close

三天後,就出發去首爾,首爾,雖然只去過四五次,但每次去都超過一個星期,甚至去左成一個半月。我飯韓十年但我吾係崇韓嘅人,所以去韓國四次對我尼講已經好多。

寫遊記嘅原因係我身邊啲人都覺得我去過好多國家,話寫遊記可以賺錢,但其實我只係去過20個,全世界嘅國家有成200個左右,我只係去過十分一,但後來睇到有啲人去去左兩三個就寫遊記,咁我都得啦我諗。

我寫嘅真係遊記,旅遊日記,只記述發生嘅事,個人感受,吾會有導賞成分,咁仲會吾會有人睇?我開之前諗左好多野,到有日番工同事講開"好衰囉,啲人寫啲遊記都假嘅,點左我去...."

我就感得,咁我都寫得啦,我絕對真實,見咩寫咩,不論好壞。

哈,咁就開始左我嘅所謂blog,祝 有人睇。

不過我寫到咁口語,可能只有好少人睇得明。

arrow
arrow

    Rtohn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()